Info om avsnittet: http://lostpedia.wikia.com/wiki/Namaste
Jag tycker det senaste avsnittet var riktigt bra jämfört med det innan som kändes mer som en svacka. Verkligen kul att se hur Sawyer nu har ledar rollen istället för Jack, fastän jag inte tror det kommer hålla särskilt länge. Jack är född för att leda, han är ju trots allt the sheperd (fåraheden).
Frågan är ju vad som kan ha hänt på Ön. Enligt Daniel (var är han förresten?!) så kan man inte ändra det som har hänt. Efter vad hans kära mor, Eloise Hawking, så kan man dessutom inte ändra ödet. När Sun och Frank tar land vid bryggan vid Othersville så möts de av en övergiven sådan och en by som har tagits åter av djungeln. Dessutom läste jag en intressant teori; Christian visar det gamla gruppfotot ifrån 1977 för dem. Vi har ju inte sett dessa gruppfotona förut och frågan är om the Hostiles verkligen skulle vilja ha kvar fotona på folket som de just har massmördat, borde de inte ha tagit bort alla foton efter the Purge?
Tycker i övrigt att det som sagt var ett intressant avsnitt och kul att få återse den yngre versionen av Ben samt att få det bekräftat att Amy's baby är Ethan, som jag tror kommer visa sig ha en stor roll (bara en känsla).